Prijavljeni ste kot partner

GORSKO KOLO SCOTT SPARK 930 ZELEN 2023
SCOTT
SCOTT

GORSKO KOLO SCOTT SPARK 930 ZELEN 2023

Ko pomislite na popolno gorsko kolo, kaj pride na pamet? Za nas je to Spark 930. Zakaj vprašate? No, razen dejstva, da je na vseh vrstah terena hiter, lahek in ultra sposoben, je še zelo dobrega videza. Kratkoročno sledilno kolo, rig "Downcountry" ali pa celo občasno dirkalno kolo? Karkoli, saj zmore vse.
Stopnja davka
22 %
MPC z DDV:
4.939,00 €
Šifra:
290126.010
Dobavni rok
Obvesti me ko bo izdelek na zalogi:

GORSKO KOLO SCOTT SPARK 930 ZELEN 2023

Okvir
Spark Carbon HMF Mainframe with Alloy 6011 Swingarm, Integrated Suspension Technology, Flex Pivot / Adjustable head angle, Syncros Cable Integration System, BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm C
Vilice
FOX 34 Float Rhythm Air Grip, 3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / tapered steerer, 44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Zadnje vzmetenje
FOX NUDE 5T EVOL Trunnion, SCOTT custom w. travel / geo adj., 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend, Custom large Air volume / DPS / Reb. Adj., Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Sistem za nastavitev amortizerjev
SCOTT TwinLoc 2 Technology, Suspension & Dropper Remote, 3 Suspension modes
Zadnji menjalnik
Shimano XT RD-M8100 SGS, Shadow Plus / 12 prestav
Prestavna ročica
Shimano Deore SL-M6100-IR / Rapidfire Plus, Ispec EV clamp
Hod
SPREDNJI: 130 mm, ZADNJI: 120 mm
Napere
Stainless Black 15G / 1.8mm
Nosilec krmila
Syncros DC 2.0, Syncros Cable Integration System, 0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Pesto
SPREDNJI: Formula CL-811 / 15x110mm, ZADNJI: Formula CL-148M / 12x148mm / Micro Spline, Syncros Axle w/Removable Lever, with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Gonilka
Shimano SLX FC-M7120-1 / Hollowtech 2, 55mm CL / 32T
Gonilni ležaj
Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm
Veriga
Shimano Deore CN-M6100
Kaseta
Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T
Zavore
Shimano Deore M6120 4 Piston Disc
Rotor
SPREDNJI/ZADNJI: Shimano SM-RT64 CL / 180 mm
Krmilo
Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B., mini Rise / back sweep 8° / 760mm
Sedežna opora
Syncros Duncan Dropper Post 2.0, 31.6mm / S & M size 125mm / L size 150mm / XL size 170mm
Sedež
Syncros Tofino 2.0 Regular, CRMO rails
Krmilni ležaj
Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System, +-0.6° head angle adjustment, ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Obroči
Syncros X-30SE / 32H / 30mm, Tubeless ready
Platišča
F: Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO, Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft, R: Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO, Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
Velikost obročev
29"
Približna teža v kg
13.5

NASTAVITEV KRMILNE CEVI

 

Pri novem Sparku, lahko nastavite kot krmilne cevi za 0,6 stopinj. To lahko nastavimo brez krajšanja kablov. Vse kar morate storiti je razstaviti krmilo, odviti za 180 stopinj, nastaviti in ponovno sestaviti.

 

ENOSTAVEN DOSTOP DO INTEGRIRANEGA AMORTIZERJA

 

Spark ima neverjetno enostaven dostop do integriranega vzmetenja. S pritiskom na gumb lahko snamete pokrov. Pod pokrovom se skriva nastavitev vzmetenja in zračnega tlaka. Ko končate z nastavitvami, preprosto znova namestite pokrov in pritisnite, da zaslišite »klik«. In že ste pripravljeni na pot.

 

PATENTIRAN, INTEGRIRAN SISTEM VZMETENJA

 

Integrirana platforma nam omogoča izboljšanje lastnosti vzmetenja brez kompromisov pri teži. Z optimalno delovanje amortizerja mora biti prenos čim bolj neposreden.

 

Z integriranim amortizerjem lahko vzmetenje izboljšamo na več načinov. Prvič, konstrukcijo okvirja okoli amortizerja in z nastavkom je mogoče oblikovati tako, da je bolj togo, zmanjša gibanje in spodbuja boljši prenos moči. Na sedežno cev lahko dodamo tudi večje ležaje in tako okrepimo to območje ter zmanjšamo gibanje. Integrirano vzmetenje nam omogoča nastavitev vzmetenja in spremembo težišča. Kolo je posledično bolj vodljivo, vožnja pa stabilnejša.

 

Čeprav kdo misli, da so omenjene izboljšave majhne, vam zaupamo da skupek vsega privede do izredno učinkovitega delovanja. Prav tako pa je vzmetenje popolnoma zaščiteno pred udarci in vremenskimi razmerami.

 

ORODJE ZA ZADNJO OS

 

Orodje za zadnjo os je stalnica na Scottovih kolesih že nekaj let, sedaj pa je prenovljena in boljša kot kadar koli prej. Vsebuje T25, T30 in 6 imbus ključ v enem. S temi tremi opcijami lahko prilagodite skoraj vse na kolesu sami.

 

TEHNOLOGIJA EVO-LAP

 

S pravilno izbiro materialov je opravljeno 80% dela ustvarjanja okvirja. Preostalih 20% pa večina Scottovega truda. Iz tega razloga so izbirali najbolj napredne karbonske materiale na trgu in uporabo posebnih orodij (FEA programska oprema – analiza končnih elementov).

 

S programsko opremo FEA lahko na virtualnem modelu okvirja simulirajo različne sile in tako prilagodijo konstrukcijo okvirja. Omogoča ustvarjanje popolnih virtualnih prototipov in vseh dejavnikov, ki vplivajo na kolo.

 

Z Evo-lap tehnologijo lahko modelirajo okvir za optimizacijo površine, simulirajo strukturo cevi, opazujejo rezultate pri uporabi različnih konfiguracij in testirajo porazdelitev napetosti na različna področja okvirja. Zahvaljujoč omenjenemu modeliranju, so optimizirali karbonske plasti v vseh delih okvirja. Rezultat je izjemno lahek in kompakten okvir, odporen na udarce. Od Evo-Lap tehnologije ima korist celotna serija.

 

SISTEM VZMETENJA TWINLOC

 

S TwinLoc-om lahko kolesar nadzira okvir, prednje in zadnje vzmetenje kot sistem. Zakaj je to pomembno? Kolo z nastavljenim 150 mm hoda ima več naklona kot kolo s 130 mm. In tisti dodatni mm hoda naredijo vožnjo bolj zabavno in kolo bolj zmogljivejše pri spustih. Vendar pa večji naklon vpliva na geometrijo kolesa in zmogljivost pri vzponih. Tukaj nastopi TwinLoc.

 

Twinloc pomaga ublažiti učinek naklona. Omogoča nastavitev vzmetenja in spreminja geometrijo kolesa. V nastavitvi TRAIL je vzmetenje trše in ima manjši hod. Kolesar sedi višje, kolo pa je okretnejše. Obstaja pa tudi možnost popolnega zaklepa, kar omogoča lažje vzpone.

 

Te edinstvene nastavitve optimizirajo geometrijo pri vzponih. Tudi na kolesih z večjim hodom, ki lahko zmanjša učinkovitost pedaliranja (pri spustu ne boste prikrajšani za polno zabavo s 150 mm hoda). Možnost prestavljanja med posameznimi načini glede na progo po kateri se peljete, je bistvenega pomena za hitrejšo vožnjo in dobro počutje.

"SINGLE PIVOT"

 

Polno vzmeteno kolo ne bi bilo uspešno brez dobrega oblikovanja vzmetenja. Pravzaprav smo navdušeni nad omenjenim pritrjevanjem vzmetenja, od prve vožnje naprej. Leta kasneje, smo še vedno prepričani, da je to najboljši pristop za tehnične vožnje in vožnjo po enoslednicah. Sparkova postavitev vzmetenja ima zelo specifično in preizkušeno kinematiko. Uporaba »flex pivota« je idealna rešitev za kolesa s takšnim hodom. Omogoča nam, da ohranimo lahek sistem ter obdržimo optimalno delovanje vzmetenja.

 

NUDE TEHNOLOGIJA VZMETENJA

 

Nude amortizerji so že skoraj dve desetletji sestavni del polno vzmetenih koles Scott. V sodelovanju z našimi partnerji, še naprej izboljšujemo omenjeno tehnologijo.

Sorodni izdelki

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?