Prijavljeni ste kot partner

ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024
ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024
ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024
ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024
SCOTT
SCOTT

ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024

Ko pomislite na popolno gorsko kolo, kaj pride na pamet? Za nas je to Contessa Spark 930 . Zakaj vprašate? No, razen dejstva, da je na vseh vrstah terena hiter, lahek in ultra sposoben, je še zelo dobrega videza. Kratkoročno sledilno kolo, rig "Downcountry" ali pa celo občasno dirkalno kolo? Karkoli, saj zmore vse.
Šifra:
290290.010
Dobavni rok
Obvesti me ko bo izdelek na zalogi:
Izberite opcijo za nakup
290290.008M 3.399,00 €  
290290.010L 3.399,00 €  
290290.006S3.399,00 €  

ŽENSKO GORSKO KOLO SCOTT CONTESSA SPARK 930 2024

Modelno leto
2024
Okvir
Spark Alloy SL 6011, Integrated Suspension Technology, Flex Pivot / Adjustable head angle, Syncros Cable Integration System, BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Vilice
RockShox Judy Silver TK Solo Air, 15x110mm QR axle / 42mm offset / Tapered Steerer, 2-Modes / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Zadnje vzmetenje
X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion, SCOTT custom w. travel / geo adj., 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend, Reb. Adj., Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Sistem za nastavitev amortizerjev
SCOTT TwinLoc 2 Technology, Suspension & Dropper Remote, 3 Suspension modes
Zadnji menjalnik
Shimano XT RD-M8100 SGS, Shadow Plus / 12 prestav
Prestavna ročica
Shimano Deore SL-M6100-R / Rapidfire Plus
Hod
SPREDNJI: 130 mm/ZADNJI: 120 mm
Napere
Stainless Black 15G / 1.8mm
Nosilec krmila
Syncros DC 3.0, Syncros Cable Integration System, 0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Pesto
Shimano FH-MT410-B CL / 12x148mm / Micro Spline
Gonilka
Shimano FC-MT512-1, 55mm CL / 30T
Gonilni ležaj
Shimano BB-MT500 / shell 41x92mm
Veriga
KMC X12
Kaseta
Shimano Deore CS-M6100-12 / 10-51 T
Zavore
Shimano MT501 Disc
Rotor
SPREDNJI/ZADNJI Shimano SM-RT54 CL / 180mm
Krmilo
Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B., Mini Rise / back sweep 8° / 740mm
Sedežna opora
Syncros Duncan Dropper Post 2.5, 31.6mm / S size 100mm / M size 125mm / L size 150mm
Sedež
Syncros Savona 2.5 V-Concept
Krmilni ležaj
Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System, +-0.6° head angle adjustment, ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Obroči
Syncros X-30SE / 32H / 30mm
Platišča
PREDNJA: Schwalbe Wicked Will / 29x2.4", Performance / TLR / Foldable / Addix ,ZADNJA: Schwalbe Wicked Will 29x2.4", Performance / TLR / Foldable / Addix
Velikost obročev
29"
Približna teža v kg
14.95

NASTAVITEV KRMILNE CEVI

 

Pri novem Sparku, lahko nastavite kot krmilne cevi za 0,6 stopinj. To lahko nastavimo brez krajšanja kablov. Vse kar morate storiti je razstaviti krmilo, odviti za 180 stopinj, nastaviti in ponovno sestaviti.

 

ENOSTAVEN DOSTOP DO INTEGRIRANEGA AMORTIZERJA

 

Spark ima neverjetno enostaven dostop do integriranega vzmetenja. S pritiskom na gumb lahko snamete pokrov. Pod pokrovom se skriva nastavitev vzmetenja in zračnega tlaka. Ko končate z nastavitvami, preprosto znova namestite pokrov in pritisnite, da zaslišite »klik«. In že ste pripravljeni na pot.

 

PATENTIRAN, INTEGRIRAN SISTEM VZMETENJA

 

Integrirana platforma nam omogoča izboljšanje lastnosti vzmetenja brez kompromisov pri teži. Z optimalno delovanje amortizerja mora biti prenos čim bolj neposreden.

 

Z integriranim amortizerjem lahko vzmetenje izboljšamo na več načinov. Prvič, konstrukcijo okvirja okoli amortizerja in z nastavkom je mogoče oblikovati tako, da je bolj togo, zmanjša gibanje in spodbuja boljši prenos moči. Na sedežno cev lahko dodamo tudi večje ležaje in tako okrepimo to območje ter zmanjšamo gibanje. Integrirano vzmetenje nam omogoča nastavitev vzmetenja in spremembo težišča. Kolo je posledično bolj vodljivo, vožnja pa stabilnejša.

 

Čeprav kdo misli, da so omenjene izboljšave majhne, vam zaupamo da skupek vsega privede do izredno učinkovitega delovanja. Prav tako pa je vzmetenje popolnoma zaščiteno pred udarci in vremenskimi razmerami.

 

ORODJE ZA ZADNJO OS

 

Orodje za zadnjo os je stalnica na Scottovih kolesih že nekaj let, sedaj pa je prenovljena in boljša kot kadar koli prej. Vsebuje T25, T30 in 6 imbus ključ v enem. S temi tremi opcijami lahko prilagodite skoraj vse na kolesu sami.

 

SISTEM VZMETENJA TWINLOC

 

S TwinLoc-om lahko kolesar nadzira okvir, prednje in zadnje vzmetenje kot sistem. Zakaj je to pomembno? Kolo z nastavljenim 150 mm hoda ima več naklona kot kolo s 130 mm. In tisti dodatni mm hoda naredijo vožnjo bolj zabavno in kolo bolj zmogljivejše pri spustih. Vendar pa večji naklon vpliva na geometrijo kolesa in zmogljivost pri vzponih. Tukaj nastopi TwinLoc.

 

Twinloc pomaga ublažiti učinek naklona. Omogoča nastavitev vzmetenja in spreminja geometrijo kolesa. V nastavitvi TRAIL je vzmetenje trše in ima manjši hod. Kolesar sedi višje, kolo pa je okretnejše. Obstaja pa tudi možnost popolnega zaklepa, kar omogoča lažje vzpone.

 

Te edinstvene nastavitve optimizirajo geometrijo pri vzponih. Tudi na kolesih z večjim hodom, ki lahko zmanjša učinkovitost pedaliranja (pri spustu ne boste prikrajšani za polno zabavo s 150 mm hoda). Možnost prestavljanja med posameznimi načini glede na progo po kateri se peljete, je bistvenega pomena za hitrejšo vožnjo in dobro počutje.

 

NUDE TEHNOLOGIJA VZMETENJA

 

Nude amortizerji so že skoraj dve desetletji sestavni del polno vzmetenih koles Scott. V sodelovanju z našimi partnerji, še naprej izboljšujemo omenjeno tehnologijo.

"SINGLE PIVOT"

 

Polno vzmeteno kolo ne bi bilo uspešno brez dobrega oblikovanja vzmetenja. Pravzaprav smo navdušeni nad omenjenim pritrjevanjem vzmetenja, od prve vožnje naprej. Leta kasneje, smo še vedno prepričani, da je to najboljši pristop za tehnične vožnje in vožnjo po enoslednicah. Sparkova postavitev vzmetenja ima zelo specifično in preizkušeno kinematiko. Uporaba »flex pivota« je idealna rešitev za kolesa s takšnim hodom. Omogoča nam, da ohranimo lahek sistem ter obdržimo optimalno delovanje vzmetenja.

Sorodni izdelki

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?