Prijavljeni ste kot partner
Z zasnovo Integrated Suspension Technology sta amortizer in povezava nameščena nizko in centralno, kar znižuje težišče in optimizira porazdelitev mase. To se kaže v opaznem izboljšanju vodljivosti, oprijema in stabilnosti pri visokih hitrostih.
S širokim naborom nastavitev se Gambler brez težav prilagodi vsaki progi, željam kolesarja ali razmeram. Z izboljšanim 6-točkovnim vzmetenjem Gambler zdaj ponuja neprekosljivo izkušnjo vzmetenja – uravnoteženo, predvidljivo in brutalno hitro.
![]() |
![]() |
Ker je dirkanje v samem DNK-ju Gamblerja, je SCOTT DH Factory ekipa skupaj z vrhunskima športnikoma Benoitom Coulangesom in Ethanom Craikom igrala ključno vlogo pri podpori raziskav in razvoju ter pri dvigu kolesa na naslednjo raven. Testiranje v realnih razmerah in potrjevanje zmogljivosti sta bila ključna cilja, da nastane izdelek, ki je že iz škatle pripravljen na dirko in hiter kot na svetovnem pokalu.
![]() |
![]() |
Že od samega začetka je bil Gambler zasnovan za prevlado – na vsaki progi, v vseh pogojih. Zgrajen je bil povsem na novo z naprednim pristopom integracije. Okvir je bil razvit za vrhunske tekmovalne zmogljivosti s poudarkom na ravnotežju, stabilnosti in odzivnosti.
Okvir ponuja 210 mm zadnjega hoda in uporablja SCOTT-ovo patentirano tehnologijo Integrated Suspension Technology. Z namestitvijo amortizerja in povezav bližje gonilnemu ležaju so centralizirali maso, kar izboljša oprijem na nagnjenih podlagah, poveča agilnost v ozkih ovinkih in ohranja stabilnost pri visoko-hitrostnih kompresijah. Ta konstrukcija okvirja tudi učinkoviteje usmerja sile udarcev v amotrizer, zmanjšuje stranske obremenitve ter podaljšuje življenjsko dobo ležajev, hkrati pa izboljšuje občutljivost vzmetenja.
S pomočjo strokovnega znanja pri razvoju karbonskih laminatov so ustvarili prilagojen profil togosti, namenjen zahtevam sodobnih DH prog. SCOTT-ovi inženirji so zgradili “knjižnico fleksibilnosti okvirjev” z merjenjem konkurenčnih in lastnih okvirjev, nato pa dosegli idealno mešanico togosti in prilagodljivosti. Ojačitve okoli gonilnega ležaja in krmilne cevi zagotavljajo stabilnost pod obremenitvijo, medtem ko je upogljivost okvirja optimizirana za boljše sledenje kolesa ter povratne informacije kolesarju.
Okvir je združljiv z vsemi najpogosteje uporabljenimi amortizerji (zračni/vzmet) na trgu. Povečan odprt profil spodnje cevi omogoča enostaven dostop za nastavitev amortizerja, medtem ko sekundarna odprtina v sedežni cevi omogoča enostavno prilagajanje povratnega hoda in montažnega sistema. Obe dostopni točki sta zaščiteni z vzdržljivimi pokrovi, ki preprečujejo vdor prahu in umazanije.
![]() |
![]() |
Oblika vzmetenja je vedno kompromis med prednostmi in slabostmi. Ključ je najti zasnovo, ki omogoča največji nadzor ob minimalnih kompromisih. To doseže sistem 6-točkovnega vzmetenja.
Ta zasnova daje inženirjem neodvisen nadzor nad ključnimi značilnostmi vzmetenja – razmerjem prenosa sile – vsaka je nastavljiva ločeno. Rezultat? Sistem, ki je bolj nastavljiv, bolj predvidljiv in bolj prilagodljiv zahtevam sodobnega DH dirkanja.
Sodobne DH proge so nepredvidljive – pogoji se spreminjajo, preference kolesarjev se razvijajo, geometrija pa mora slediti. Gambler je bil že prej znan po svoji nastavljivosti, zdaj je pa še boljši. S petimi neodvisnimi nastavitvami lahko Gambler popolnoma prilagodiš svojemu stilu vožnje, zahtevam proge in izbiri obročev – brez kompromisov pri osnovni vodljivosti kolesa.
Nastavitev višine gonilnega ležaja
Z obračanjem sprednjega nosilca amortizerja lahko dvigneš ali spustiš gonilni ležaj v dve poziciji, ki spremenita višino za 16 mm – s tem natančno prilagodiš položaj in porazdelitev teže med sprednjim in zadnjim kolesom. |
![]() |
|
Nastavitev dosega
S priloženimi ±6 mm distančniki lahko natančno nastaviš doseg glede na velikost telesa ali slog vožnje – tako ti nikoli ne bo treba sklepati kompromisov med dvema velikostma okvirja. |
Nastavitev dolžine zadnjega trikotnika
S preprostim flip chipom in zamenljivimi izpadi lahko izbiraš med 445 mm in 460 mm zadnjimi cevmi. Krajše za večjo agilnost, daljše za večjo stabilnost. |
![]() |
|
Nastavitev razmerja prenosa sile
Isti flip chip, ki se uporablja za nastavitev višine gonilnega ležaja, omogoča tudi nastavitev progresije vzmetenja.
|
Združljivost z velikostmi obročev
Razvit okoli MX postavitve obročev (29/27,5”) za hitrost in okretnost, okvir pa je v celoti združljiv tudi z 29” obroči, če jih raje uporabljaš. |
![]() |
Pokrov spodnje cevi ščiti notranje komponente pred udarci in kamenjem s proge, hkrati pa omogoča hiter in enostaven dostop do amortizerja. Vključuje tudi orodje Syncros Multitool, s katerim lahko na hitro preveriš okvir ali prilagodiš nastavitve amortizerja med vožnjo. Zadnji pokrov amortizerja, nameščen za sedežno cevjo, omogoča enostaven dostop do nastavitve povratnega hoda in montažnih delov.
NAJBOLJ NATANČEN SAG DO ZDAJ
Integriran indikator hoda omogoča enostavno in natančno nastavitev vzmetenja. Nastavi SAG na zadnjem kolesu, spremljaj porabo hoda ter natančno prilagodi vzmet in dušenje za optimalno zmogljivost. |
![]() |
|
ENOSTAVNO VZDRŽEVANJE
Popolnoma vodena napeljava kablov pomeni brez težav in brez ropotanja – samo tiho kolo in več časa za vožnjo. Več vstopnih odprtin omogoča standardne ali “moto” konfiguracije zavor. |
MOUNT UP, BUTTERCUP!
Vgrajeni nosilci za bidon so pripravljeni na karkoli. Tekmovalci lahko pritrdijo sistem za zbiranje podatkov, medtem ko ostali lahko shranijo vodo ali rezervne dele za hitre kroge in vožnje z gondolo. |
![]() |
Za nakup kolesa GAMBLER obiščite trgovine po Sloveniji!