Prijavljeni ste kot partner

NOVI SPARK 900

24.06.2022 10:00

Ko pomislite na popolno gorsko kolo, kaj vam pride na misel? Za nas je to povsem novi Spark 900. Zakaj, se sprašujete? No, poleg dejstva da je hiter, lahek in izjemno zmogljiv na vseh terenih, je preprosto noro dober.

 

INTEGRIRANA TEHNOLOGIJA VZMETENJA

-

 

 

VZMETENJE - KINEMATIČNO

 

Polno vzmeteno kolo ne bo nikoli odlično brez dobro zasnovanega vzmetenja. Ko smo se prvič vozili na Sparkovi geometriji »Single pivot«, smo se zaljubili. Leta pozneje še vedno verjamemo, da je to najboljši pristop za hitro, udarno »singletrack« in trail vožnjo.

 

Sparkova postavitev vzmetenja ima zelo specifično in dokazano kinematično maso. Uporaba gibljivega vrtišča v ohišju sedežne cevi je idealna rešitev za kolesa tega razreda. To nam omogoča, da ohranimo zelo lahek sistem, hkrati pa zagotovimo optimalno delovanje vzmetenja.

 

 

Najbolj opazna sprememba novega modela je ta, da smo se preselili na platformo okvirja z integriranim vzmetenjem.

 

Poglejte, izgleda fantastično. Ta pristop nam omogoča izboljšanje lastnosti vzmetenja brez dodatne teže.

 

Za optimalno delovanje vzmetenja mora biti prenos moči čim bolj neposreden. Temu, čemur se želimo izogniti so neučinkovito usmerjena gibanja, z drugimi besedami, bočna gibanja (bočno na smer vožnje), ko je vzmetenje v aktivnem delovanju.

 

Vgrajeno vzmetenje nam omogoča, da na več načinov to izboljšamo. Konstrukcija okvirja okrog amortizerja je zasnovana tako, da je veliko bolj toga, kar zmanjšuje gibanje in spodbuja učinkovitejši prenos moči. Prav tako lahko dodamo veliko večje ležaje na osi sedežne cevi, s čimer dodatno okrepimo ta del in zmanjšamo nepotrebno gibanje. Naša integrirana tehnologija vzmetenja nam pomaga tudi pri izdelavi okvirjev z nižjo pozicijo amortizerja, kar zniža težišče. Kot rezultat ima kolo boljšo vodljivost in stabilnejšo vožnjo.

 

Čeprav se te izboljšave morda zdijo majhne, skupaj močno vplivajo na učinkovitejše vzmetenje. Poleg tega je amortizer popolnoma zaščiten pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

 

Ta »single pivot« postavitev vzmetenja je osnovana na naši patentirani integrirani tehnologiji.

 

Če pogledamo skozi okvir, vidimo, da med premikanjem zadnjega kolesa naša patentirana notranja povezava stisne amortizer.

 

Dostop do amortizerja prek območja spodnjega nosilca je olajšan skozi »zaščitno loputo«. To olajša prilagajanje odboja in vse ostale nastavitve vzmetenja ter zamenjavo kabla za sistem kontrole vzmetenja TwinLoc.

 

 

Nastavitev »SAG« je prav tako enostavna, saj ga lahko vidite preko indikatorja na okvirju. Želite vedeti, ali uporabljate polni hod vzmetenja? Poglejte skozi odprtino v sedežni cevi, kjer lahko vidite »O-ring«. Z lahkoto ga premaknete nazaj navzdol, da ga ponastavite.

 

Vijaki vzmetenja so zlahka dostopni z zunanje strani. Spark 900 je opremljen z novim, večjim amortizerjem Fox Nude5T, ali z RockShox, ali pa z X-Fusion NUDE5, ki zagotavlja 120 mm hoda zadnjega kolesa v kombinaciji z našim sistemom kontrole vzmetenja TwinLoc.

 

 

 

SISTEM VZMETENJA TWINLOC

 

Spark ima sistem kontrole vzmetenja Twinloc. To je edinstven, patentiran sistem vzmetenja SCOTT, ki deluje tako, da poveže amortizer, sprednje vilice in okvir prek daljinskega upravljalnika. Z daljinskim upravljalnikom lahko uporabnik izbira med tremi načini vožnje, odprto funkcijo, »traction control« in zaklepanjem, s čimer učinkovito spreminja geometrijo kolesa, blaženje vzmetenja in krivuljo vzmeti hkrati.

 

S tem sistemom imate lahko tri kolesa v enem. To je še posebej pomembno za hitre vožnje po razgibanem terenu. Ste vozite navzgor po trailu? Način »zaklepanja« je kot nalašč za to. Tehnična »single track« ali udarni vzponi, kjer sta ključna oprijem in prenos moči? Preklopite v način »traction control« in se peljite. Ko pridete do vrha in je čas, da daste vse od sebe pri spustu, sprostite vzmetenje in izkoristite vse, kar vam Spark ponuja.

 

Ročica ima pod krmilom tudi gumb za potopno sedežno oporo. Ta ergonomska rešitev postavi vse krmilne elemente kolesa na eno mesto. Tako so lažje dostopni med vožnjo.

 

 

 

GEOMETRIJA / OBLIKA OKVIRJA

 

Pri snovanju geometrije novega Sparka smo upoštevali mnenja in izkušnje najhitrejših športnikov na svetu. Z navdihom RC modela pripravljenega za dirko smo želeli imeti različico, ki je hitra in sposobna za traile. S 130 mm hoda spredaj in amortizerjem z večjo zračno komoro zadaj, ki ponuja 120 mm hoda, je popolnoma novi Spark 900 resnično užitek za vožnjo po vseh vrstah terena. To je eno naših najhitrejših in najlažjih trail koles doslej.

 

 

Kar zadeva geometrijo, smo želeli resnično dinamično trail kolo. Zato smo našli rešitev za geometrijo, ki ne žrtvuje ničesar v smislu učinkovitosti, ko morate zmanjšati moč ali poleteti po tehničnih vzponih, hkrati pa športnikom daje varnost in samozavest pri spustih.

 

Drugi naš cilj je bil, da stvari ostanejo lahke. Spark smo zasnovali tako, da ima dve glavni coni: »togost« in »lahko težo«. S strateško ojačitvijo s karbonom v coni »togosti« si lahko privoščimo, da v coni »lahke teže« resnično zmanjšamo težo. Nekateri deli okvirja so tanjši kot kreditna kartica!

 

Integracija vzmetenja predstavlja nekaj omejitev glede teže, vendar je naši ekipi uspelo razviti najlažji polno vzmeteni karbonski prednji in zadnji triangel doslej.

 

Povsem nova platforma Spark je zasnovana okoli 55 mm »chain line«. S tem lahko zagotovimo velik odmik pnevmatik, hkrati pa ne zmanjšamo togosti – kar je ključnega pomena pri prenosu moči.

 

Na okvirju je dovolj prostora za dva bidona. Vsi ležaji na okvirju so opremljeni z dodatnim tesnilom in tako zaščiteni pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

 

 

SYNCROS FRASER IC COMBO

 

 

Novi Spark uporablja tudi novo krmilo Syncros Fraser IC Combo. Integracija kablov predstavlja številne izzive. Syncrosovi oblikovalci so delali na tem, da so kabli integrirani in »tečejo« skozi krmilo in okvir. Izgled je čist in minimalističen. Vse naša krmila in nosilci imajo več možnosti za pritrditev kolesarskega računalnika, svetilke in kamere na vrhu zgornji ali spodnji strani cevi.

 

Pri novem Sparku lahko tudi dodatno prilagodite kot krmilne cevi za 0,6 stopinje v + ali -. To je mogoče storiti brez rezanja kablov ali odzračevanja zavor. Vse, kar morate storiti je, da razstavite krmilo in zavrtite zgornji krmilni ležaj za 180 stopinj in ponovno sestavite.

 

 

 

»DEVIL IN THE DETAILS«

 

 

Novi Spark ima dodatno zaščito na »chainstayu«. Delovanje prestav je tako precej tišje.

 

Orodje skrito v zadnji osi je sedaj boljše kot kdaj koli prej. Vsebuje mini orodje T25, T30 in imbus 6 za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo.

 

Iz naše ponudbe

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?