Prijavljeni ste kot partner
Tannus: Svetovni vodja na področju preprečevanja predrtja.
Tannus Armour je polimerni vložek proti vbodom, zasnovan tako, da vam nudi vrhunsko zaščito in učinkovitost.
Armour je nameščen med zračnico in pnevmatiko. Ponuja 15 mm dodatne zaščite pod tekalno plastjo in 2-5 mm na stranskih stenah pnevmatike. Poveča zaščito pred predrtjem, zmanjša vzdrževanje in poveča udobje.
Naj vas luknje ne ustavijo pri vožnji. Tannus Armour prepreči približno 90 % predrtij zahvaljujoč ojačenim krilcem in 360° zaščiti okrog zračnice.
Oprijem, nadzor, samozavest v ovinkih! Posebna struktura Armourja omogoča, da lahko vozite z nižjim pritiskom v zračnici in tako povečate oprijem ter se hkrati izognete predrtju na bokih pnevmatik.
Vložek ščiti vaš obroč pred udarci. V primeru, da vam uspe predreti zračnico, Armour omogoča, da lahko zapeljete s poti na popolnoma prazni pnevmatiki.
Tubeless Armour je vložek na osnovi polimera Aither 1.1, ki lebdi med pnevmatiko in platiščem. Stranska krila Tubeless Armour se upognejo skupaj s pnevmatiko in platiščem, da zagotovijo več oprijema, stabilnosti in zaščite. Njegova oblika torej omogoča tekoč in naraven slog vožnje.
Tubeless Armour znatno omeji poškodbe obroča. Z dodatnim 20 mm slojem zaščite na notranji strani pnevmatike bo obroč vedno zaščiten pred najmočnejšimi udarci. Hkrati omogoča, da se v primeru predrtja odpeljete domov s prazno pnevmatiko.
Tubeless Armour ni le velik kos pene znotraj pnevmatike, temveč podpira pnevmatiko od znotraj. Tudi pri nizkih tlakih je pnevmatika zato bolj okretna brez pretiranega deformiranja ali zvijanja.
Inovativni material Aither 1.1 združuje lahkotnost in vzdržljivost, kar vam omogoča vožnjo na prazni pnevmatiki, ne da bi pri tem poškodovali obroč. Zmes je zasnovana tudi tako, da preprečuje absorpcijo tesnilne tekočine.
Vložek je zasnovan tako, da neposredno absorbira udarce in tresljaje prek inovativnega materiala Aither 1.1 in posredno zaradi dveh plasti zraka, ki sta nameščeni nad in pod vložkom. Sistem hkrati omogoča zmanjšanje kotalnega upora in tresljajev.
Najbolj zmogljiva in najhitrejša trdna oz. polna pnevmatika v zgodovini. Zagotavlja, da se vaša vožnja ustavi le, ko se tako odločite.
Tannus Airless je prva trdna kolesarska pnevmatika, ki ima zmogljivost in težo, primerljivo s tradicionalnimi pnevmatikami. Inovativna zmes Aither 1.1 omogoča 100-odstotno odpornost na predrtje brez odrekanja pri zmogljivosti in udobju.
Tannus Airless je trdna pnevmatika in je 100 % odporna na predrtje. Ker ne vsebuje zraka, jo je nemogoče predreti. Kljub temu so občutki pri vožnji podobni tistim pri tradicionalnih pnevmatikah.
Pozabite na tlačilke, gume in rezervne zračnice. S Tannus Airless vzdrževanje vaše pnevmatike ne bo več problem. Vsakič, ko vzamete svoje kolo, bodo vaše pnevmatike vedno pripravljene.
Potrjeno s strani TÜV kot najvarnejša pnevmatika na trgu. Tannus Airless ima odličen oprijem na vsakem terenu in bo vaš najboljši prijatelj v smislu varnosti. Poleg tega je zaradi sistema pritrditve zatičev pnevmatiko med vožnjo nemogoče stakniti z obroča.
Zahvaljujoč materialu Aither 1.1 so pnevmatike Tannus izjemno lahke in vzdržljive. V notranjosti je zaprtih na milijone mikrozračnih celic, ki omogočajo težo, primerljivo z večino tradicionalnih rešitev. Poleg tega imajo brezzračne pnevmatike Tannus garancijo na obrabo do prevoženih 8000 km.
V času, ko je tehnologija na vsakem koraku, podjetje Tannus dokazuje, da tudi področje kolesarskih pnevmatik ni izvzeto iz inovacij. S svojimi visokotehnološkimi vložki ponuja rešitve, ki kolesarjem nudijo vrhunsko zaščito, učinkovitost in udobje.
Njihovi izdelki ne samo zmanjšujejo možnost predrtja in poškodb obroča, temveč prinašajo tudi dodatne prednosti, kot so večji oprijem, zmanjšanje vibracij in možnost vožnje tudi na prazni pnevmatiki. Skozi izboljšave na teh ključnih področjih Tannus ne prinaša le izdelkov, ki presegajo standardne pnevmatike, temveč spodbuja tudi boljšo in varnejšo kolesarsko izkušnjo.
Na koncu dneva je Tannus več kot le proizvajalec pnevmatik - je svetovni vodja na področju preprečevanja predrtja, ki kolesarjem omogoča, da se osredotočijo na tisto, kar je najpomembnejše: uživanje v vožnji.